6 Eylül 2007 Perşembe

Ithal Gelin

Alıntı:
Bende Belcika'da yasiyorum..ILk geldigimde zorlandim bu arkadaslik konusunda...Kafa dengi arkadas bulmak zaten cokkk zor..Artii buldugunla idare edecek duruma geliyorsun zamanla...Ama Allah kimseyi yanliz birakmiyor...Su anda cok yakin oldugum 4 arkadasim var cok sukur...Tabiiki hepsi "ithal gelin" :)))) Buralarda turkiyedeki gibi degil hayat ,insalnar,samimiyet.....Ama insan zamanla alisiyor...Ve biraz daha tanistikca yada gorustukce daha iyi taniyorsun insanlari..Senin yapabilecegin sey bence kendini tanitip ispatlamak...(demissin ya beni kendini begenmis goruyorlar diye )Allah kolaylik versin ne diyim......:))

evet haklisin turkiyedeki gibi zaten olamaz ama insanlar soyunu unutmasin bence ben aile birlesimi sonucu burdayim fakat ithal degilim zaten herseyine alistim fakat ya ici disi bir bi allah'in kulu yokmu diyorum ya vardirda bana denk gelmedi galiba zatengenel konusmadim bu arada sen ithal gelinmisin mesela cok pardon?bende en az herkesin kendini begendigi kadar kendimi begenirim ama ego boyutunda degilkendini tanitip ispatlama konusuna gelince beni zaten taniyorlar tanimak istedikleri gibi ama ispatlama konusuna gelince ne konuda ispatlama yani anlayamadim..... bu yapilanlar sadece bana yapiliyo diye sinir olmuyorumki ben sonradan gelen herkese var ki bu tavir erkek kadin ithal gelin ithal damat farketmez mesela daha 1 2 hafta once markette biri orta yasli biri genc iki kadin gordum ilk belcikali sandim baktim turkce konusuyolar turk olduklarini anladim orta yasli olan digerine avrupada market adabini anlatiyodu kizcagizi assaglarcasina fakat kiza biseyler ogrettigini saniyo tabi kendi aklinca,kiz tabirinizce sanirim su ithal gelinlerdendi ama bence boyle bi kavram yok kadina ters ters baktim turk oldumu ozaman cakti kiz zaten acayip oluyodu yazik ya neyse anlatamiyom galiba zaten sen cok kucuk yasta gelmissen burda buyumussen beni anlaman biraz zor iyi dileklerin icin sagol:çiçek


Alıntı:
Okayanuscugum cok haklisin canim,bende bunlari daha once anlatmaya calismistim ama anlayan az cikti,tr den geldigimiz icin gorgusuz muamelesi goruyoruz ama bir bilseler biz tr deyken onlarin su an yasadiklarindan cok daha iyi yasiyorduk,senin soylemek istediklerinin hepsini cok iyi anliyorum guzelim cok...

agzina saglik hay agzini opeyim deyimi vardirya o derece yazmissin yani iste olayin ozeti budur bravo:çiçek:

http://www.kadinlarkulubu.com/belcika-belcika-t40604/index3.html?s=ec1f9c70f2d0c562e1bbc66b571d9a38&

12 yorum:

ithaldamat dedi ki...

güzel bir konu oldugu icin bende bir web site kurdum degerli görüs ve önerilerinizi beklerim www.ithaldamat.com

kadın dedi ki...

faydalı bir site gerçekten ihtiyacı olanlara yararlı bilgiler sağlıyor..

Adsız dedi ki...

http://eekshop.com
were

Unknown dedi ki...

Eğer büyük bir finansal kriz vardır ve acil yardıma ihtiyacım var? Charity Kurumu Afrika her ve herkes mutlu bir hayat olsun ve yatırım ve daha fazla para kazanmak için bir şans verdi !!! Biz yetenekli müşteri ve kadar% 3 faiz oranı düşük bir faiz oranı hızlı ve kolay onay sunuyoruz. İlgilenen kişiler Bay Johnson Lukejohnson@charitycorporationafrica.com~~dobj irtibata geçebilirsiniz

Unknown dedi ki...

Merhaba!!!

Mali yardıma mı ihtiyacınız var?

* $1000 - $10,000,000 aralığında
* 3% faiz oranı
* Uygun fiyatlı kredi geri ödeme planları

Her türlü krediyi şu adresten e-postayla almak için lütfen bizimle iletişime geçin: universalfunds1@hotmail.com
Hücre numarası: +1 (914) 517-3229

İçtenlikle.
Selamlar.

Adsız dedi ki...

Bu, böbrek satmak isteyen herkese açık bir ilan, böbrek nakli ihtiyacı olan hastalarımız var, bu nedenle böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen iowalutheranhospital@gmail.com adresindeki e-posta adresimizden bizimle iletişime geçin.
Ayrıca +1 515 882 1607 numaralı telefondan whatsapp'ı arayabilir veya bize yazabilirsiniz.

NOT: Güvenliğiniz garanti altındadır ve hastamız, onları kurtarmak için böbrek bağışı yapmayı kabul eden herkese büyük miktarda para ödemeyi kabul etmiştir. Sizden haber almayı umuyoruz, böylece bir hayat kurtarabilirsiniz.

Joyce Hillary dedi ki...

Bir işletme kredisi, kişisel krediler, konut kredisi kredileri, araç kredileri, öğrenci kredileri, konsolidasyon için teminatsız krediler, proje finansmanı vb. Mi arıyorsunuz? Kredi için doğru çözümleriz! Şirketlere ve bireylere% 2 faiz oranı düşük ve uygun fiyatlı krediler sunuyoruz. Bu nedenle, acil ve güvenli bir krediyle ilgileniyorsanız. Daha fazla bilgi için, lütfen bugün bize e-posta gönderin: Via: Elegantloanfirm@hotmail.com.

Unknown dedi ki...

Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD'de Patricia Sherman. Banka draftımı silmek ve yeni bir işe başlamak için 185.000,00 USD tutarında borçlanma deneyimimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettim ve banka poliçesi yüzünden eşyalarımı aldığımda başladı, bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Böylece çok çaresiz kaldım ve her yönden fon aramaya başladım. Neyse ki benim için, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi şirketi firmasından bahsetti, dolandırıcılıktan çok etkilendim, ama durumumdan endişe duydum ve arkadaşımdan bu şirket hakkında tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla iletişime geçmek, çevrimiçi borç verenlerle olan geçmiş tecrübemden dolayı benden gerçekten şüphe duyuyordu. '' Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşıma çok yardımcı oldu ve bugün, bu kredi şirketi sayesinde, iyi organize edilmiş iş ve sorumlulukların gururlu sahibi, bana geri gülümsedi. Dolayısıyla, kendi işinizi kurmanız veya büyütmeniz gerekiyorsa ya da herhangi bir maddi sıkıntıdan borç almanız gerekiyorsa, bugün işinizde bir finansal gelişme fırsatı bulmanızı öneririz… .. {E-posta:} Elegantloanfirm @ hotmail .com ... kredi için çevrimiçi aldatmaca kurbanı değil. Teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Bu Mayo Clinic'ten genel bir mesajdır ve böbrek satın almakla ilgileniyoruz, eğer bir böbrek satmak istiyorsanız, lütfen aşağıdaki e-posta adresimizden doğrudan bizimle iletişime geçin.
mayocareclinic@gmail.com
Not: Bu güvenli bir işlemdir ve güvenliğiniz garanti edilir.
Daha fazla bilgi için lütfen bize bir e-posta mesajı gönderin.

Unknown dedi ki...

Benim adım Rusya'dan Bayan Nadia Albert, Ve ben bugün Kredi ödünç alan Bay Russ Harry'nin yardımıyla mutlu bir kadınım. Kredi arayan herkesi bu Kredi şirketine yönlendireceğim. Bana ve aileme mutluluk verdi, 2 çocuklu bekar bir anne olduğum için hayatımın her yerine başlamak için 500.000,00 dolarlık bir krediye ihtiyacım vardı. 500.000,00 ABD Doları, düşük bir oranda. O, Tanrı'dan korkan bir adamdır, eğer krediye ihtiyacınız varsa ve krediyi geri ödeyecekseniz lütfen onunla iletişime geçin E-posta yoluyla Elegantloanfirm@hotmail.com / Whatsapp numarası + 393511617486

Unknown dedi ki...

Benim adım Rusya'dan Bayan Nadia Albert, Ve ben bugün Kredi ödünç alan Bay Russ Harry'nin yardımıyla mutlu bir kadınım. Kredi arayan herkesi bu Kredi şirketine yönlendireceğim. Bana ve aileme mutluluk verdi, 2 çocuklu bekar bir anne olduğum için hayatımın her yerine başlamak için 500.000,00 dolarlık bir krediye ihtiyacım vardı. 500.000,00 ABD Doları, düşük bir oranda. O, Tanrı'dan korkan bir adamdır, eğer krediye ihtiyacınız varsa ve krediyi geri ödeyecekseniz lütfen onunla iletişime geçin E-posta yoluyla Elegantloanfirm@hotmail.com / Whatsapp numarası + 393511617486

Adsız dedi ki...

Bu Mayo Clinic tarafından yapılan genel bir kamu duyurusudur ve böbrek satın almakla ilgileniyoruz, böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen aşağıdaki e-posta adresimizden doğrudan bizimle iletişime geçin.
mayocareclinic@gmail.com
Not: Bu güvenli bir işlemdir ve güvenliğiniz garantilidir.
Lütfen daha fazla bilgi için bize bir e-posta mesajı gönderin.